جوانان امروز
جوان.ازدواج.خانواده

زندگی مجردی، واژه‌ای كه این روزها بیش‌تر از همیشه آن را می‌شنویم و هر كسی سعی می‌كند بنا به فراخور عقاید و ارزش‌های موجود در جامعه این پدیده را مورد بررسی قرار دهد. 

 

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:نوجوان,جوان,, :: :: نويسنده : سیدجواد قاسمی

شما در هر سنی باشید می توانید از اینترنت استفاده های زیادی کنید. اینترنت فقط یک سرگرمی نیست، بلکه به شما اجازه می دهد با خانواده و دوستانتان ارتباط داشته باشید و اطلاعات زیادی به دست آورید. سایت های آموزشی زیادی وجود دارد که شما در آن ها می توانید سرگرمی ها، موسیقی و ورزش ها و خیلی از چیزهای مورد علاقه تان را به دست آورید.

 

 

به ادامه مطلب بروید. 



ادامه مطلب ...

براساس رشته مورد علاقه‌ات برای ورود به دانشگاه و فارغ‌التحصیلی از آن باید سدهای زیادی را بشکنی: کنکور دانشگاه سراسری، مخارج هنگفت دانشگاه‌های غیرانتفاعی و آزاد، مصاحبه و خلاصه، رقابت با دیگرانی که با هدف کسب گوی درخشان تحصیلات دانشگاهی شده‌اند در این سراب مدرک‌گرایی. 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 18 مهر 1398برچسب:خواندنی,جوان,, :: :: نويسنده : سیدجواد قاسمی

الف) چگونه می توان کتب درسی ریاضی را به طور عمقی مطالعه کرد؟

ب) چگونه می توان در تست زدن موفق شد؟ آیا واقعاً راه میانبری - همانگونه که بسیاری از موسسات کنکور ادعا می کنند - وجود دارد؟

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

امروزه بسیاری از ما به راحتی محصولات غیر خانگی ( غیربومی) را با هر محتوایی در اختیار آن ها می گذاریم ، محصولاتی که گاه در مراکزی غیر استاندارد توسط دست فروشان دوره گرد تهیه می شود و گاه در کمپانی های بزرگ و با نام های فریبنده اما با برنامه ای مدون و مخرب برای فرزند من و شما فرآوری می گردد و جالب اینجاست که ما هزینه می کنیم آن ها را خریداری کرده و به خانه می آوریم و روح نقش پذیر کودکمان را به آن می سپاریم.....

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

به علت عدم وجود منابع آموزشی در زمینه هویت جنسی و مسایل پیرامون آن در ایران متاسفانه وظیفه این آموزش بر عهده جامعه قرار گرفته و با این جمله ( بزرگ می شی میفهمی ) عجین شده است...

 

 



ادامه مطلب ...

علاقه‌ و استقبال‌ از بازی‌های‌ رایانه‌یی‌ به‌ حدی‌ است‌ كه‌ به‌ گفته‌ كارشناسان‌ نیمی‌ از رایانه‌های‌ شخصی‌ بیشتر به‌ منظور بازی‌ خریداری‌ می‌شود.

این‌ در حالی‌ است‌ كه‌ بیش‌ از 73 درصد دانشمندان‌ از پرداختن‌ به‌ بازی‌های‌ كامپیوتری‌ كاربران‌ را منع‌ می‌كنند،خواه‌ آن‌ بازیها ساده‌ یا مشكل‌ باشند. بسیاری‌ از دانش‌ آموزان‌ با فرا رسیدن‌ فصل‌ تابستان‌ اوقات‌ فراغت‌ خویش‌ را با بازیهای‌ رایانه‌یی‌ سپری‌ می‌كنند.
 

 

برای دیدن کامل متن به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...

نوجوان پس از رسیدن به سن بلوغ بر اساس نقشی كه طبیعت جسمانی بر عهده او گذاشته در خود احساس نیاز به شخص دیگر می‎كند، پس به طور طبیعی سرشار از تمایلات غریزی شده و ... 

 

برای دیدن کامل متن به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...

عده زیادی از دختران برای همرنگی با دوستان و فاصله گرفتن از سنت ها، به درخواست های دوستی پاسخ مثبت می دهند و امیدوارند که این دوستی به ازدواج ختم شود. 

 

برای دیدن کامل متن به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...

افراد مراحل مختلفی را در زندگی می گذرانند، این گذران زندگی از نظر زیست شناختی ثابت است. مراحلی از کودکی تا بزرگسالی. در حال حاضر ایران در وضعیتی قرار دارد که اکثر افراد آن جوان هستند. به نوعی می توان گفت یکی از چالش های اساسی جامعه ایران برنامه ریزی برای جوانان است. 

برای دیدن کامل متن به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...

مهارت های اجتماعی شامل مهارت در تشخیص خصوصیات گروه ، مهارت در ارتباط با دیگری ، مهارت در گوش دادن ، مهارت در همدردی و مهارت در ارتباط غیرکلامی و مهارت در تشخیص احساسات خویش است ....... 

برای دیدن کامل متن به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...

جوانی فصل نشاط است، فصل سبزی حیات است، فصل شیرین زندگی است. جوانی تکرار پذیر نیست، صفات جوانی باعث ماندگاری در کهنسالی و میانسالی است. جوان روحیه ای شاد، بانشاط، روحیة فضیلت جویی و حق طلبی دارد. دوران جوانی، دورانی است که اگر کسی از آن خوب استفاده کند می تواند تا پایان عمر خودش را به طور دقیق رقم بزند. دوران جوانی دوران رشد استعدادها و توانمندی هاست. 

برای دیدن کامل متن به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...

پایان دوران کودکى، آغاز دوره جدیدى است که هر انسانى باید آن را سپرى کند. 

برای دیدن ادامه متن به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 1655
بازدید کل : 31217
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1